Dr. Öğr. Üyesi NİMET ÇOPUR
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Flagging a turn as humorous with prospective indexicals
Çopur N.
,
Brandt A.
LINGUISTICS AND EDUCATION:AN INTERNATIONAL RESEARCH JOURNAL
, cilt.73, ss.101141, 2023 (AHCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teacher’s squeezed-mouth smile as a practice for managing affiliation in L2 classrooms
ÇOPUR N.
,
Brandt A.
Classroom Discourse
, 2024 (ESCI)
Studying humour from a Conversation Analytic perspective
Çopur N.
,
Atar C.
STUDIES IN LINGUISTICS, CULTURE, AND FLT
, cilt.10, sa.3, ss.82-93, 2022 (Scopus)
Humour as a pedagogical tool in teacher-initiated repair sequences: the case of extreme case formulations and candidate hearing
Copur N.
,
Atar C.
,
Walsh S.
CLASSROOM DISCOURSE
, cilt.12, sa.3, ss.280-294, 2021 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Producing a jocular frame in response to student turns violating participation framework in L2 classrooms
Çopur N.
The international conference of “Within and Beyond the Classroom” Istanbul Technical University School of Foreign Languages Third International ELT Days, İstanbul, Türkiye, 31 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.1
CATEGORY-ACTIVITY PUZZLES AS RESOURCES FOR HUMOUR IN L2 CLASSROOMS
Çopur N.
15th METU International ELT Convention, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Mayıs 2024, ss.1
Studying humour from a Conversation Analytic perspective
Çopur N.
,
Atar C.
Online Seminar: Issues, Challenges and Solutions In English Studies Programme, Shumen, Bulgaristan, 29 Eylül 2022, ss.7
Teacher's squeezed-mouth smile as a social practice in L2 classrooms
Çopur N.
ICOP-L2 (Interactional Competences and Practices in a Second Language) Barcelona 2022, Barcelona, İspanya, 8 - 09 Eylül 2022, ss.65-66
A Micro-Analytic Investigation into Teacher-Initiated Humour as a Repair Initiator in L2 Classroom Contexts
Çopur N.
,
Atar C.
An International Conferance on Teaching and Learning English as an Additional Language (GlobELT 2018), Belgrade, Sırbistan, 10 - 13 Mayıs 2018, ss.84
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
9
Açık Erişim
1