Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sosyal Bilgiler Ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Cinsiyet Eşitliğine Dayalı Öğretim Hakkındaki Görüşleri

10. International Symposium on Social Studies Education, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.172-193 Creative Commons License

Ters Yüz Sınıflarda Mühendislik Tasarım: Uygulamada Karşılaşılan Zorluklar Ve ÇözümÖnerileri

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.472-482 Creative Commons License

Dürüstlük Kök Değeri Temelli Youtube Dijital Öyküleri Üzerinden Bir Analiz

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021

Okul Yöneticilerinin Girişimcilik Özellikleri İle Karar Verme Stillerinin İncelenmesi

3. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.489-496

Okul Yöneticilerinin Girişimcilik Özellikleri Ile Karar Verme Stillerinin Incelenmesi

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.220-221

STEM Eğitimi Almış Hizmet-İçi Öğretmenlerinin Görüşleri

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (E-Kongre), Türkiye, 19 - 22 Aralık 2020, ss.288-289

OKULÖNCESİ DÖNEMDE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ

OKULÖNCESİ DÖNEMDE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ, Rize, Türkiye, 25 Nisan 2019 - 28 Nisan 2109

Fen Bilgisi Lisans Öğrencilerinin Öğretim Materyali Olarak Robotik Teknoloji Hakkındaki Düşünceleri

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.190

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Robota Karşı Tutumu

II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018

Heppner ve Petersen Tarafından Geliştirilen Problem Çözme Envanteri’nin Betimsel Analizi

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23 - 25 Mart 2018

Okul Öncesinde Mühendislik Eğitimi

International Congress on Science and Education 2018, 23 - 25 Mart 2018

Disiplinler Arası Öğrenme Aracı Olarak: Robotik

nternational Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) Abstract Proceedings, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018

Ortaokul Öğrencilerinin Stem Disiplinleri Arasındaki İlişkiyi Fark Etmelerine Yönelik Bir Durum Çalışması

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018

Okul Öncesi Öğretmenlerin Fen ve Matematik Eğitimine Mühendislik Eğitiminin EntegrasyonuHakkındaki Düşünceleri

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23 Mart - 25 Ağustos 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Ve Doğa Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Çalışmalarının İçerik Analizi

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.811-812 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretim teknolojisi olarak rotbotik teknoloji kullanımı hakkındaki

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.85-0 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Orta Okul Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

7. International Congress of Research in Eduation, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.280-286

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Entegrasyonu Hakkındaki Görüşleri

7. International Congress of Research in Eduation, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.296-300

Bilim İnsanı İmajının Ortaokul Öğrencilerinin STEM Kariyerlerine İlgisine Etkisi

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26

STEM Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Mühendislik Algısına Etkisi

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.24

STEM YAKLAŞIMINA DAYALI ETKİNLİKLERİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİSLİK ALGISINA ETKİSİ

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.24

fen Bilgisi Öğretmenlerinin TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarında Karşılaştıkları Sorunlar Neleredir

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.143

BİLİM İNSANI İMAJININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM KARİYERLERİNE İLGİSİNE ETKİSİ

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILARI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.248

FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE STEM YAKLAŞIMI VE STEM ETKİNLİK ÖRNEKLERİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.269 Sürdürülebilir Kalkınma

Disiplinler Arası Stem Yaklaşımına Yönelik Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi

ULUSLARARASI BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.1031-1038 Sürdürülebilir Kalkınma

An Evaluation of Hands on Physics Activities based on pre-service Science Teachers Views

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1

Tendencies In Studies Done With Science Teacher Candidates In Turkey

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.2

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155

High School Student’s Perception about the Black Body Radiation Phenomena

ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6

Views of Science and Mathematics Preservice Teachers Regarding STEM

ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6

Views of Science and Mathematics Preservice Teachers Regarding STEM

ERPA International Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, cilt.0, sa.0

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVAR KULLANIMINA YÖNELİK ÖZ YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.365-374 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ALANINDA BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 23 - 25 Nisan 2015

Metrikler

Yayın

81

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

18

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları