SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Üniversite Öğrencilerinin İşkur Hizmetlerine İlişkin Algı ve Tutumları
Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.65-78, 2015 (Hakemli Dergi)
A Study About Determınıng The Relatıonshıp Between Salespeople’s Orıentatıon Type And Job Performance
Asian Academic Research Journal of Social Sciences & Humanities
, cilt.1, sa.34, ss.263-276, 2015 (Hakemli Dergi)
Activities of Strategic Marketing Planning In SMEs
Inernational Journal of Research in Social Sciences. IJMRA
, cilt.5, sa.1, ss.853-867, 2015 (Hakemli Dergi)
A Qualitative Study on Perspectives of Retailers about RFID System in Turkey
International Journal of Computer Trends and Technology (IJCTT
, cilt.19, sa.2, ss.68-75, 2015 (Hakemli Dergi)
Investıgatıng Functıonal Health Servıce Qualıty In A Prıvate Hospıtal (An Implementatıon In Kocaeli)
The Journal Of Academic Social Science Studies.
, cilt.27, sa.1, ss.435-447, 2014 (Hakemli Dergi)
Young Consumer’s Perception of Brand Personality for Ice Tea Brands In Turkey
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.4, sa.4, ss.270-284, 2014 (Hakemli Dergi)
The Measurement Of Service Quality With Servqual For Different Domestic Airline Firms In Turkey
Serbian Journal Of Management
, cilt.7, sa.2, ss.219-230, 2012 (ESCI)
Hizmet Sektöründe Servperf Ölçeği İle Hizmet Kalitesinin Belirlenmesi:Sağlık Hizmetleri Sektöründe Bir Uygulama
Muğla Üniversitesi Ekonomik Ve Yönetim Araştırmaları Dergisi(Eyad)
, cilt.1, sa.2, ss.33-52, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Activities of Strategic Marketing Planning In SMEs(A Pilot Study On SMEs In Istanbul)”
12th International Conference on Knowledge, Economy&Management(12. ICKEM) Proceedings, Antalya, Türkiye, ss.635
Rize'de Termal Turizm Potansiyelinin Hizmet Kalitesi Bağlamında İncelenmesi
II.Rize Turizm Sempozyumu, Rize, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2016
The Impact of Marketing Culture on Job Saticfaction: An Empirical Study in Service Sector
2nd Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, ss.90-99