SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teacher Educators' Views of “Model” Concept and Their Mental Models
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.13, sa.5, ss.674-694, 2014 (SSCI)
Sınıf Yönetimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
, cilt.17, sa.2, ss.199-220, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Views of Science and Mathematics Pre-service Teachers Regarding STEM
Universal Journal of Educational Research
, ss.1479-1487, 2016 (Scopus)
Views of Science and Mathematics Pre-service Teachers Regarding STEM
Universal Journal of Educational Research
, ss.1479-1487, 2016 (Scopus)
Views of Science and Mathematics Pre-service Teachers Regarding STEM
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.9, ss.1479-1487, 2016 (Scopus)
Turkish Student’s Perception about the Black Body Radiation, Photoelectric Effect and Compton Scattering Phenomena
Journal of Studies in Education
, cilt.5, sa.3, ss.309-326, 2015 (Hakemli Dergi)
7E Öğrenme Modeline Yönelik Tasarlanan Materyallerin Lise Öğrencilerinin Modern Fizik Başarılarına Etkisi
Journal of Computer and Education Research
, cilt.3, sa.5, ss.96-129, 2015 (Hakemli Dergi)
Identifying pre-service science and technology teachers’ perceptions related to the concept of physics through metaphors
International Journal of Education and Technology
, cilt.5, sa.1, ss.36-41, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin sınıf kavramına ilişkin sahip oldukları algıların metaforlar yardımıyla incelenmesi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.16, ss.245-260, 2013 (Hakemli Dergi)
9th Grade Students’ Mental Models about the Sound Concept
International Journal of Education and Technology
, cilt.4, sa.4, ss.21-26, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğretimi Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Rize İli Örneklemi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.45-70, 2013 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Profesyonel Öğretmenliğe İlişkin Algıları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.35, ss.128-145, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin fen öğretimi özyeterlik inançlarının incelenmesi Rize ili örneklemi
Amasya Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.45-70, 2013 (Hakemli Dergi)
Yeni Fizik Öğretim Programına ve Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, sa.196, ss.290-307, 2012 (Hakemli Dergi)
A Study of Pre-service Teachers’ Tendency for Imprudent Behaviour and Physics Laboratory Attitudes
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.47, ss.823-828, 2012 (Hakemli Dergi)
Teachers’ Perceptions and Practices of Reflection
International Journal of Educatıonal Research and Technology
, cilt.3, sa.1, ss.52-60, 2012 (Hakemli Dergi)
AKADEMİSYENLERİN AKADEMİK KARİYERE YÖNELİK TUTUMLARIN İNCELENMESİ
Journal Of Educational and Instructional Studies In The World
, cilt.2, sa.1, ss.96-101, 2012 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerin Problem Çözme Becerisi Algılarının Belirlenmesi
Journal of Educational and Instructional Studies in The World
, cilt.2, sa.1, ss.89-95, 2012 (Hakemli Dergi)
Akademisyenlerin Akademik Kariyere Yönelik Tutumların İncelenmesi
Journal of Educational and Instructional Studies in The World
, cilt.2, sa.1, ss.96-101, 2012 (Hakemli Dergi)
1990-2011 Yılları Arasında Türkiye’de Fizik Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmalar
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.115-128, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Ses Kavramına İlişkin Görüşleri ve Bilgi Düzeyleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.1, ss.66-77, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mekanik ile İlgili Bazı Temel Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapıları
1. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Zihin Haritaları
1. Uluslararası INES Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016
Fen bilgisi öğretmen adaylarının atom kavramına ilişkin düşüncelerinin çizme-yazma tekniği ile belirlenmesi
1 Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016
8. Sınıf Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Algıları
ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia And Herzegovina, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yerçekimi Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları
ERPA International Congresses on Education, Sarajevo/Bosnia And Herzegovina, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016
STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015
STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155
STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155
STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155
STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, cilt.0, sa.0
Lise Öğrencilerinin Kara Cisim Işıması na İlişkin Algıları
International Congress on Education, 4 - 07 Haziran 2015
Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmen Adaylarının STEM İle İlgili Görüşleri
ınternational Congresses on Education, 4 - 07 Haziran 2015
High School Student’s Perception about the Black Body Radiation Phenomena
ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6
Views of Science and Mathematics Preservice Teachers Regarding STEM
ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6
Fizik Öğretmenlerinin Yeni Fizik Öğretim Programına İlişkin Endişe Düzeyleri
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Uşak, Türkiye, 20 - 22 Eylül 2012
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuar Araç-Gereçlerini Tanıma Düzeylerinin Belirlenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Elektrik Devrelerine Yönelik Anlama Düzeylerinin İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Nükleer Enerjiye İlişkin Algıları
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeyleri
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
İlköğretim Öğrencilerinin Işık Kavramına İlişkin Zihinsel Modelleri
IX. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010