Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Eğitim Mekanı olarak Müzelerden yararlanma: Öğrenci görüşleri

10. SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.32-33

Ortaokul Sosyal Bilgiler ve İngilizce Ders Kitaplarının Disiplinler Arası Yaklaşım Açısından İncelenmesi

10. SOSYAL BİLİGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.231-232

Uzaktan Eğitim Sürecinde Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar

10. SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.208-209

Tübitak Destekli Çevrim İçi Bilimsel bir Etkinliğe Yönelik Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri

II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2021, ss.386 Sürdürülebilir Kalkınma

TGA TABANLI ETKİNLİKLERLE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ VE ÖRNEK ETKİNLİKLER

II. Uluslararasi Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi II. International Teacher Education and Accredit ation Congress 1 II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018

2018 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programının Farklı Yönleriyle Değerlendirilmesi

II. International Teacher Education and Accredit ation Congress 1 II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Rize, Türkiye, 27 Ekim - 29 Aralık 2018, ss.100

TGA Tabanlı Etkinliklerle Sosyal Bilgiler Öğretimi ve Örnek Etkinlikler

II. Uluslararasi Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 27 - 29 Ekim 2018

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişmeleri Takip Etme ve Uygulama Durumları

International Congresses on Education 2018, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.708-7014

Sosyal Bilgiler Dersinde Uygulanan Tahmin- Gözle- Açıkla Yöntemine İlişkin Öğrenci Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.517

Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’e Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1487

Kavram Öğretiminin Önemi ve Coğrafyada Bazı Kavram Öğretim Yaklaşımları

TÜRK COĞRAFYA KURUMU 75. YIL ULUSLARARASI KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, ss.364-365

Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Dersindeki Matematik Kavramları İle İlgili Alan Bilgilerinin İncelenmesi

VI. International Symposium on Social Studies Education, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.489-490

Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından Analizi

IX.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.220

İlahiyatçıların Gözüyle Din-Coğrafya İlişkisi

IX.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.346-347

Velilere Verilen Eğitimin İlk Okuma Yazma Sürecinde Öğrenci Başarısına Etkisi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.1

Coğrafya Araştırmalarının Son Beş Yıllık (2010-2015) Temel Yönelimi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.335

The Place of Economy Course in Geography Departments in Turkey and Economic Literacy of Preservice Geography Teachers

The 4th İnternational Geography Symposium, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Mayıs 2016, ss.311-323 Sürdürülebilir Kalkınma

Investigation of Attitudes of Turkish Geography Teachers Towards Constructivist Approach

”, 6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 29 - 31 Ekim 2015

Fen-Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü Mezunlarının Coğrafyaya Yönelik Görüşleri

Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.773

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Görüşleri

7. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.76

Learning styles of candidates of geography teaching

3rd International Geography Symposium (GEOMED), Antalya, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2013, cilt.120, ss.621-628 identifier

Sönmez Modeli ne Göre 11 Sınıf Coğrafya Ders Kitaplarının Anlaşılırlık Düzeylerinin Karşılaştırılması

Coğrafyacılar Derneği Yıllık Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, sa.1, ss.803-811 Creative Commons License

Öğretmen Adaylarının Hidroelektrik Santralleri Konusundaki Bilişsel Anlayışları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül - 14 Kasım 2012, ss.96

Coğrafya Eğitimcilerinin Mesleki Özyeterlik İnançlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

5. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, ss.102

Çalışma Yapraklarının Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılması

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.24

İlköğretim 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.110

The Criteria That Candidates Suggest in Evaluation of Teaching Practices of Life Science/Social Studies

2ndInternational Conferance On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.76

Examining the Views of Parents in Terms of Various Variables Related to Values of High School Geography Curricculum

2ndInternational Conferance On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.68

Türkiye deki Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırma Konuları Üzerine Bir Araştırma

International Conferance On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010

"Meslek Lisesi 10. Sınıf Öğrencilerinin Coğrafya Öğretim Programındaki Bazı Kavramları Algılama Düzeyleri ve Kavram Yanılgıları

International Conferance On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.90

Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretim Programları Konulu Çalışmalar Üzerine Bir Araştırma

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 Mayıs - 22 Ekim 2010, ss.41

2000 Yılından İtibaren Coğrafya Eğitimindeki Temel Yönelimler

IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 7, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, ss.70

Kitap & Kitap Bölümleri

Tahmin Et - Gözle - Açıkla (TGA)

Kuramdan Uygulamaya SOSYAL BİLGİLERDE KAVRAM ÖĞRETİMİ, Tekin Çelikkaya,Yavuz Akbaş, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.349-382, 2020

Teknolojik Afetler

Günümüz Dünya Sorunları, Hamza AKENGİN, İskender DÖLEK, Editör, pegem, Ankara, ss.359-370, 2018

Akademik Çalışmalarda Yazım Aşaması ve Raporlaştırma

Beşeri Coğrafya'da Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Özgen N., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-13, 2016

Eğitimin Temel Kavramları

Eğitim Bilimine Giriş, ALİ RIZA AKDENİZ, MHMET KÜÇÜK, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-15, 2016

Evren ve Dünya

Genel Fiziki Coğrafya, H. Akengin İ.Dölek, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.35-64, 2014

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğrenme ve Öğretim Stratejileri, MEHMET KÜÇÜK SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.77-106, 2013

Geleneksel Ölçme Araçları ve Özellikleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, KÜÇÜK Mehmet GEÇİT Yılmaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.107-159, 2012

Öğretim Teknolojisi ve İletişim

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, MEHMET KÜÇÜK, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-21, 2011

Türkiye’deki Sosyal Bilgiler Eğitim Literatürü

Sosyal Bilgilerin Temelleri, REFİK TURAN KADİR ULUSOY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.74-136, 2011

Eğitim, Öğretim Teknolojisi ve İletişim

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, KÜÇÜK Mehmet, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-21, 2011

Metrikler

Yayın

118

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

14

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

14

Proje

8

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları