SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Analysis of Conducted Post-Graduate Theses About Problem-solving in Physics and Mathematics Education: Turkey Sample
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.4, ss.1043-1057, 2022 (Hakemli Dergi)
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN HAREKET TÜRLERİ İLE İLGİLİ BİLGİLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1423-1441, 2020 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Fizik Problemlerini Çözerken Güçlük Çektikleri Noktalar ve Onlara Sunulması Gereken Yardımlar Hakkında Öğretmenlerin Görüşleri
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.57-70, 2016 (Hakemli Dergi)
Desıgn Of Technology Assısted Materıal Whıch Can Be Used In Problem Solving Process: Example Of Force And Motıon
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.4, sa.2, ss.33-57, 2015 (Hakemli Dergi)
Students’ association levels of daily life events about sound unit with science and technology knowledge
Western Anatolia Journal of Educational Sciences
, sa.1, ss.397-402, 2011 (Hakemli Dergi)
Students’ association levels of light knowledge acquire in science and technology courses with daily life
Western Anatolia Journal of Educational Sciences
, sa.1, ss.391-396, 2011 (Hakemli Dergi)
Why don?t mathematics teachers use instructional technology and materials in their courses?
Procedia Social and Behavioral Sciences
, sa.15, ss.2471-2475, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1
Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1
Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının ve fizik problem çözme stratejilerinin incelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreçte Bit’i Kullanım Durumlarının İncelenmesi
İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi EPDAD, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.116
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK ÖĞRENME YAKLAŞIMLARININ VE FİZİK PROBLEM ÇÖZME STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.100
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Problemi Çözmeye İlişkin Yaklaşımları
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi sempozyumu-ICITS'2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.303
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Problemi Çözmeye Bakış Açıları İle Problemleri Sınıflandırmaları Arasındaki İlişki
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi sempozyum-ICITS 2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.301-302
Fizik Öğretmenlerinin İpucu Destekli Problem Çözme Aracı Hakkında Görüşleri
5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES-2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.192
Fizik Öğretmenlerinin Benimsedikleri ve Kullandıkları Problem Çözme Stratejileri
5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES-2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.191
Fizik öğretmenlerinin kavram yanılgıları, kavram yanılgılarının tespiti ve giderilmesine yönelik düşünceleri
III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-III), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.56
Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities.
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 20 - 23 Nisan 2017
Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1
Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1
Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1
Öğretmen Adaylarının Soyobilimsel Konulara İlişkin Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017
Preservice Teachers’ Opinions About The Effect Of Media On Learning
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3723-3725
Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131
Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131
Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yarıyapılandıırılmış Fizik Notlarına İlişkin Görüşleri
IIX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.115
Öğrencilerin “Kuvvet ve Hareket” ünistesiyle ilgili problemler çözüm süreçlerinin ipucu destekli problem çözme aracı ile belirlenmesi
II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5
Öğretmen adaylarının okul koridorlarında sergilenenen kavram karikatürlerine yönelik algıları
II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5
Öğrencilerin fizik problemlerini çözerken zorlandiklari noktalar ve onlara sunulmasi gereken yardimlar hakkinda öğretmenlerin görüşleri
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri & Öğretmen Eğitimi sempozyumu (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.5
Determining prospective science teachers’ association levels of electricity concepts
2nd World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2014, ss.78
Öğrencilerin İpucu Destekli Problem Çözme Aracı Hakkındaki Görüşleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.6
Öğrencilerin Kuvvet Ve Hareket Ünitesi İle İlgili Problemleri Çözerken Güçlük Çektikleri Noktaların Belirlenmesi
I. Ulusal Fizik eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013
Students’ association levels of light knowledge acquire in science and technology courses with daily life
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2011, ss.58
Students’ association levels of daily life events about sound unit with science and technology knowledge
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2011, ss.57
Problem çözmede yazılı yönergelerin kullanılması: Sabit ivmeli hareket
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.391-393
Değişen fizik dersi öğretim programı hakkındaki öğrenci görüşleri
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.78-80
Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Hazırlanan Materyalin Uygulanması Hakkında 8 Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Web 2.0 Applications Can be used in Assesment and Evaluation
Current Etudies in Educational Measurement and Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editör, Paradigm Press Ltd., İstanbul, ss.209-252, 2019