Metrikler
Eğitim Bilgileri
2021 - 2022
2021 - 2022Post Doktora
Charles University, Faculty of Education, Department of Mathematics and Mathematical Education, Çek Cumhuriyeti
2012 - 2016
2012 - 2016Doktora
North Carolina State University, College of Education, Mathematics Education, Amerika Birleşik Devletleri
2009 - 2011
2009 - 2011Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ortaoöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi, Türkiye
2006 - 2008
2006 - 2008Lisans
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
Middle school students’ reasoning about 3-dimensional objects: A case study
North Carolina State University, - Science, Technology, Engineering And Mathematics (Stem) Education,, Mathematics Education,
2011
2011Yüksek Lisans
Dinamik geometri ortamlarının 7. sınıf öğrencilerinin dörtgenleri tanımlama ve sınıflandırma becerilerine etkilerinin incelenmesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Anabilim Dalı, Matematik Eğitimi Bilim Dalı
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Yönetilen Tezler
2021
2021Yüksek Lisans
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİRİM KÜPLERDEN OLUŞAN YAPILARI İZOMETRİK KÂĞITTA ÇİZME DURUMLARININ İNCELENMESİ
Okumuş S. (Danışman)
H.AL(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
İLKOKUL VE ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDAKİ TEMEL GEOMETRİK KAVRAMLARIN İNCELENMESİ
Okumuş S. (Danışman)
V.KARAHAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇOKGENLERİN BENZERLİĞİNİ BELİRLEME STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
Okumuş S. (Danışman)
A.ŞALCIOĞLU(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020Towards an Official Computational Thinking Education in Regular School Settings. Review of Computational Thinking Education, edited by Siu-Cheung Kong and Harold Abelson.
Okumuş S.
Constructivist Foundations , cilt.16, sa.1, ss.129-132, 2020 (AHCI)
2017
2017A Review of Tools and Mathematics: Instruments for Learning
Hollebrands K., OKUMUŞ S.
JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATİCS EDUCATİON , cilt.48, sa.5, ss.580-584, 2017 (SSCI)
2017
2017Pivotal teaching moments in technology-intensive secondary geometry classrooms
Cayton C., Hollebrands K., Okumus S., Boehm E.
JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHER EDUCATION , cilt.20, sa.1, ss.75-100, 2017 (SSCI)
2016
2016Utility and usability as factors influencing teacher decisions about software integration
Okumus S., Lewis L., Wiebe E., Hollebrands K.
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT , cilt.64, sa.6, ss.1227-1249, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Prospective Mathematics Teachers’ Use of the Angle Tool in GeoGebra in a Geometric Construction Task
OKUMUŞ S., BOZKURT G.
INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER ALGEBRA IN MATHEMATICS EDUCATION , cilt.29, sa.2, ss.77-86, 2022 (ESCI)
2021
2021Prospective mathematics teachers’ use of linguistic signifiers in the context of angles formed by two lines cut by a transversal
OKUMUŞ S., ZEYBEK ŞİMŞEK Z.
The Journal of Mathematical Behavior , cilt.63, ss.1-16, 2021 (ESCI)
2021
2021High school students' use of technology to make sense of functions within the context of geometric transformations
Hollebrands K., Mcculloch A., Okumuş S.
Digital Experiences in Mathematics Education , cilt.7, sa.2, ss.247-275, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Elektronik Beşli Çark, Basamak Değeri Çizelgesi ve Dokunma Sayar’da Sayının Anlamları
Okumuş S.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.3, ss.604-627, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Karşılaştırma Yoluyla Hacim ve Yüzey Alanı Bulma: Küre Örneği
OKUMUŞ S.
Apsistek Aylık Matematik Dergisi , 2019 (Hakemsiz Dergi)
2019
2019Middle school students' employments of gestures for forming three-dimensional objects using an extrusion or spinning method
Okumus S., Hollebrands K.
JOURNAL OF MATHEMATICAL BEHAVIOR , cilt.56, 2019 (ESCI)
2018
2018Secondary mathematics teachers' instrumental integration in technology-rich geometry classrooms
Hollebrands K., Okumus S.
JOURNAL OF MATHEMATICAL BEHAVIOR , cilt.49, ss.82-94, 2018 (ESCI)
2017
2017Prospective mathematics teachers’ processes for solving optimization problems using Cabri 3D
Hollebrands K., OKUMUŞ S.
Digital Experiences in Mathematics Education , cilt.3, sa.3, ss.206-232, 2017 (Hakemli Dergi)
2012
2012İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel problem çözmede kullandıkları temsiller
İpek A. S., Okumuş S.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.11, sa.3, ss.681-700, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
2011Brousseau nun matematiksel öğrenme ortamları kuramı ve adidaktik ortamın bir uygulaması
ARSLAN S., BARAN BULUT D., OKUMUŞ S.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , cilt.5, sa.1, ss.204-224, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2023
2023Ordering multiple adjectives for naming special prisms and pyramids in the Turkish mathematics language: the case of Ada
Okumuş S., Girit Yildiz D.
The 13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Budapest, Macaristan, 10 - 14 Temmuz 2023
2021
2021High School Student’s Strategies for Reasoning about Geometric Representations of Function
McCulloch A., Hollebrands K., OKUMUŞ S.
14th International Congress on Mathematical Education (ICME 14), Shanghai, Çin, 11 - 18 Temmuz 2021
2021
2021Conceiving volume as a multiplication of three quantities: The cases of Stan and Sloane
Okumuş S.
14th International Congress on Mathematical Education (ICME 14)., Shanghai, Çin, 11 - 18 Temmuz 2021, ss.1-4
2019
2019Introduction to the work of TWG24: Representations in mathematics teaching and learning
Baccaglini-Frank A., Finesilver C., OKUMUŞ S., Tabach M.
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht, Hollanda, 6 - 10 Şubat 2019
2019
2019Prospective mathematics teachers’ extrapolative reasoning about misleading bar graphs
Okumuş S., Dede E.
Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 11), Utrecht, Hollanda, 6 - 10 Şubat 2019, ss.4581-45888
2018
2018An Iplementation of STEM Education in the Context Of Astronomy: Reflections from a Project On Modelling With Robots
SANDALCI Y., TEKBIYIK A., İPEK A. S., OKUMUŞ S.
International Conference on Mathematics and Mathematics Educations, 27 - 29 Haziran 2018
2018
2018Pre-service mathematics teachers' investigation of the constraints of mathematical tools
OKUMUŞ S., İPEK A. S.
Re(s)sources 2018, Lyon, Fransa, 28 - 30 Mayıs 2018, ss.316-319
2017
2017(Un)intended representations in dynamic geometry software: pedagogical considerations
OKUMUŞ S.
International Conference on Technology in Mathematics Teaching (ICTMT 13), Lyon, Fransa, 3 - 06 Temmuz 2017, ss.412-418
2017
2017Üç Boyutlu şekillerin oluşturulması sürecinde öğrenciler arasında yaşanan etkileşimler
OKUMUŞ S.
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.366-367
2017
2017Middle school students’ employments of gestural signs: a case study
OKUMUŞ S., Hollebrands K.
The Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Dublin, İrlanda, 1 - 05 Şubat 2017, ss.3960-3967
2016
2016High school students’ forming 3D objects using technological and non-technological tools
OKUMUŞ S., Hollebrands K.
Proceedings of the 38th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Tucson, Az, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Kasım 2016, ss.243-250
2016
2016Mathematical, cognitive and pedagogical fidelity in the evaluation of mathematical tools
OKUMUŞ S.
6th International Conference on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
2016
2016Links between gestural signs and dynamic geometry software: Exploiting the semiotic potentials of Cabri 3D
OKUMUŞ S.
Research and Innovation in Teaching Mathematics with Technology, La Crosse, Wı, Amerika Birleşik Devletleri, 11 - 12 Temmuz 2016, ss.1-3
2015
2015Teacher and student interactions in technology intensive high school algebra classrooms
OKUMUŞ S., Cayton C., Hollebrands K.
Association of Mathematics Teacher Educators, Orlando, Fl, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 14 Şubat 2015, ss.1-4
2014
2014Prospective secondary mathematics teachers’ construction of box plots and distributional reasoning with three construction tools
OKUMUŞ S., THRASHER E.
Proceedings of the Joint Meeting of PME 38 and PME-NA 36, Vancouver, Bc, Kanada, 15 - 20 Temmuz 2014, cilt.4, ss.369-376
2014
2014High school students’ reasoning about properties of solids using DGS
HOLLEBRANDS K., OKUMUŞ S.
Proceedings of the Joint Meeting of PME 38 and PME-NA 36, Vancouver, Bc, Kanada, 15 - 20 Temmuz 2014, cilt.6, ss.315
2014
2014Problems that prospective mathematics teachers had while using Cabri 3D
OKUMUŞ S., HOLLEBRANDS K.
National Council of Teachers of Mathematics Research Pre-session, New Orleans, La, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Nisan 2014, ss.1-3
2014
2014An investigation of teacher pedagogical strategies and student engagement in 1:1 laptop mathematics classrooms
Patterson L., Wiebe E. N., OKUMUŞ S., Cayton C., Hollebrands K.
American Educational Research Association, Philadelphia, Pa, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Nisan 2014, ss.1-10
2013
2013A prospective mathematics teacher’s reasoning about minimization problems using Cabri 3D
OKUMUŞ S., HOLLEBRANDS K.
Proceedings of the 35th annual meeting of the North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Chicago, Il, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 17 Kasım 2013, ss.1189-1192
2011
20118th grade Turkish students’ Van Hiele levels and classification of quadrilaterals
GÜVEN B., OKUMUŞ S.
35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.2, ss.473-480
2010
2010Fonksiyon kavramı öğretiminde karşılaşılan güçlüklerin giderilmesine yönelik bir çalışma
OKUMUŞ S., ATASOY E., ATALAY H.
4. International Computer and Instructional Technology Symposium (ICITS 2010), 24 - 26 Ekim 2010, ss.811-815
2010
2010İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açı İle İlgili Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma
İPEK A. S., ATASOY E., OKUMUŞ S.
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
2009
2009Matematik öğretmenlerinin matematik eğitiminde bilgisayar kullanımına yönelik tutum ve yeterlilikleri
BARAN BULUT D., OKUMUŞ S., BİRGİN O., GÜVEN B.
3rd International Computer ve Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, ss.162-166
Kitap & Kitap Bölümleri
2023
2023Olasılık Öğrenme Alanındaki Olası Hatalar ve Kavram Yanılgıları
Okumuş S.
Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler, Erhan Ertekin,Suphi Önder Bütüner, Editör, Vizetek, Ankara, ss.533-558, 2023
2020
2020Geometrik Cisimlerin Öğretimi: Koni ve Piramit
Okumuş S.
Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, Erhan ERTEKİN,Melihan ÜNLÜ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.423-451, 2020
2020
2020Geometrik Cisimlerin Öğretimi: Küre
Okumuş S.
Geometri ve Ölçme Öğretimi: Tanımlar, Kavramlar ve Etkinlikler, Erhan ERTEKİN,Melihan ÜNLÜ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.453-482, 2020
2019
2019Transitions Toward Digital Resources: Change, Invariance, and Orchestration
Drijvers P., Gitirana V., Monaghan J., OKUMUŞ S., Besnier S., Pfeiffer C., et al.
The Resource Approach to Mathematics Education, Trouche Luc, Gueudet Ghislaine, Pepin Birgit, Editör, Springer, Cham, Cham, ss.389-444, 2019
Bilimsel Hakemlikler
Mart 2024
Mart 202447th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME47)
Bildiri (Tam Metin)
Mart 2024
Mart 2024Digital Experiences in Mathematics Education
Diğer Dergiler
Aralık 2023
Aralık 2023JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHER EDUCATION
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023Digital Experiences in Mathematics Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2023
Mart 2023The 13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
Bildiri (Tam Metin)
Mart 2023
Mart 2023Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2023
Şubat 202346th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME46)
Bildiri (Tam Metin)
Ocak 2023
Ocak 2023Turkish Journal of mathematics education
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2023
Ocak 2023JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHER EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022The 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME45)
Bildiri (Tam Metin)
Şubat 2022
Şubat 2022Digital Experiences in Mathematics Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2021
Kasım 2021EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2021
Kasım 2021Temel Eğitim
Diğer Dergiler
Ekim 2021
Ekim 2021ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ ERZİNCAN EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2021
Ağustos 2021JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHER EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2021
Temmuz 2021Digital Experiences in Mathematics Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021Digital Experiences in Mathematics Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2020
Haziran 2020JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHER EDUCATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2020
Nisan 2020Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2020
Mart 2020The 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME44)
Bildiri (Tam Metin)
Mart 2020
Mart 2020Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2020
Şubat 2020Journal of Computer and Education Research
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2019
Aralık 2019Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2019
Eylül 2019İlköğretim Online
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2019
Ağustos 2019Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2019
Haziran 2019Digital Experiences in Mathematics Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2019
Mart 2019The 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME43)
Bildiri (Tam Metin)
Şubat 2019
Şubat 2019Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2019
Ocak 2019The Journal of Mathematical Behavior
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018The Journal of Mathematical Behavior
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2018
Şubat 2018The 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME42)
Bildiri (Tam Metin)
Aralık 2017
Aralık 2017Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2017
Ağustos 2017Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2017
Temmuz 2017Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2017
Haziran 2017The Journal of Mathematical Behavior
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2016
Kasım 2016International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
11 Temmuz 2021 - 18 Temmuz 2021
11 Temmuz 2021 - 18 Temmuz 202114th International Congress on Mathematical Education (ICME 14)
Katılımcı
Shanghai-Çin
01 Şubat 2019 - 01 Şubat 2019
01 Şubat 2019 - 01 Şubat 2019Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 11)
Katılımcı
Utrecht-Hollanda
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018Re(s)sources 2018: International Conference
Katılımcı
Lyon-Fransa
01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017
01 Temmuz 2017 - 01 Temmuz 2017International Conference on Technology in Mathematics Teaching (ICTMT 13)
Katılımcı
Lyon-Fransa
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 20173. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu
Katılımcı
Afyon-Türkiye
01 Şubat 2017 - 01 Şubat 2017
01 Şubat 2017 - 01 Şubat 2017Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 10)
Katılımcı
Dublin-İrlanda
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
Katılımcı
Rize-Türkiye
01 Temmuz 2016 - 01 Temmuz 2016
01 Temmuz 2016 - 01 Temmuz 2016Research and Innovation in Teaching Mathematics with Technology
Katılımcı
Wisconsin-Amerika Birleşik Devletleri
01 Şubat 2015 - 01 Şubat 2015
01 Şubat 2015 - 01 Şubat 2015The Nineteenth Annual Conference of the Association of Mathematics Teacher Educators (AMTE)
Katılımcı
Florida-Amerika Birleşik Devletleri
01 Temmuz 2014 - 01 Temmuz 2014
01 Temmuz 2014 - 01 Temmuz 2014The Joint Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 38) and the North American Chapter of the Psychology of Mathematics Education (PME-NA 36)
Katılımcı
Vancouver-Kanada
01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014
01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014National Council of Teachers of Mathematics (NCTM 92, Research Presession)
Katılımcı
Louisiana-Amerika Birleşik Devletleri
01 Kasım 2013 - 01 Kasım 2013
01 Kasım 2013 - 01 Kasım 2013North American Chapter of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-NA 35)
Katılımcı
Illinois-Amerika Birleşik Devletleri
01 Temmuz 2011 - 01 Temmuz 2011
01 Temmuz 2011 - 01 Temmuz 2011The International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 35)
Katılımcı
Ankara-Türkiye
Burslar
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDoktora sonrası araştırma bursu (Charles University, ÇEKYA)
Yabancı Ülkelerin Resmi Kurumları
2012 - 2016
2012 - 2016Doktora Bursu (North Carolina State University, ABD)
YÖK
2010 - 2010
2010 - 2010Yüksek lisans araştırma bursu (Indiana University, ABD)
YÖK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 44
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Ekim-2022
Ekim 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Şubat-2020
Şubat 2020Tez Savunma (Doktora)
Tez Savunma Jürisi (doktora) Tez yazarı: Yasemin TÜRK - Trabzon Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Temmuz-2019
Temmuz 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma Jürisi (yüksek lisans) Tez yazarı: Kerem HUT - Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Ağustos-2018
Ağustos 2018Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma Jürisi (yüksek lisans) Tez yazarı: Ebubekir ÖZ - Bayburt Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Ağustos-2018
Ağustos 2018