SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Secondary Level Achievement: Non-Intellective Factors Implicated in the Process and Product of Performance
JOURNAL OF INDİVİDUAL DİFFERENCES
, cilt.38, sa.2, ss.102-112, 2017 (SSCI)
Lisansüstü öğrencilerin araştırma öz-yeterlik inançları ve bilgisayar tutumları
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.127-145, 2010 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.1, ss.154-168, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının BİT Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Cinsiyet Etkisinin İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.1, ss.68-88, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmenler için teknoloji kabul ölçeği: Ö-TKÖ
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.4, ss.885-917, 2014 (Hakemli Dergi)
Computer Phobia in Higher Education A Comparative Analysis of United Kingdom and Turkish University Students
Gaziantep University-Journal of Social Sciences,
, cilt.10, sa.4, ss.1271-1290, 2011 (Hakemli Dergi)
Tutor Computer Formative Teachers Opinions on the Effective Use of Information Technologies at Schools Trabzon Province Sample
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
, cilt.1, sa.2, ss.50-64, 2010 (Hakemli Dergi)
Postgraduate students research self efficacy beliefs and computer attitudes
Gaziantep University-Journal of Social Sciences
, cilt.9, sa.1, ss.127-145, 2010 (Hakemli Dergi)
Struggles for Integration of the Technologies into Learning Environment in Turkey
International Journal of Social, Education, Economics and Management Engineering
, cilt.3, sa.7, ss.285-294, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
An Empirical Model for Assessing Pre-Service Teachers’ Mobil Learning Technology Acceptance and Use
7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES 2019), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019
Geleceğin öğretim teknologlarının öğretim tasarımı yeterliklerinin incelenmesi: Öğrenciler kendilerini ne kadar yeterli görüyorlar?
International Computer and Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Vatandaşlar İçin Dijital Yeterlikler Çerçevesi: Digcomp2.0’xxdan Digcomp2.1’xxe Geçiş
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2018
Bilgi Çağı: Dijital Yeterlik Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen eğitimi Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2018
Öğretmenler İçin Teknostres Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018
Öğretmenler İçin Teknostres Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
12th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.1
Öğretmenler İçin Teknostres Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS 2018), İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018
Yetkin Kullanıcı Düzeyinde Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Faktör Yapısının İncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017
Vatandaşlar İçin Dijital Yeterlikler Çerçevesi: Digcomp2.0’xxdan Digcomp2.1’xxe Geçiş
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017
Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017
Digital Profiles on Online Platforms: How do the children create their digital profiles?
European Conference on Educational Research, 20 - 25 Ağustos 2017
Cinsiyetin Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliği Üzerine Etkisi: Bir Çoklu Göstergeler Çoklu Nedenler Modellemesi
ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPZOYUMU, 24 - 26 Mayıs 2017
Teknoloji Uyarlama Çalışmalarında Kullanılan İnanç Değişkenlerinin Ölçümü Algılanan Kullanışlılık ve Algılanan Kullanım Kolaylığı
4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2016, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016
Computer Phobia among Turkish Pre Service Teachers
XXIII Comparative Education Society in Europe Conference, Atina, Yunanistan, 16 Mart 2016
Öğretmenlerin Teknoloji Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyetlerinin Beş Faktör Kişilik Özelliklerine Göre İncelenmesi: Bir Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modelleme Çalışması
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
Eğitsel sosyal bir ağ olan Edmodo kullanımına bilişsel stilin etkisi: bir çoklu grup yapısal eşitlik modeli çalışması
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
Which variables should be used when designing probability based adaptive learning media
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS2015, 15 - 18 Mayıs 2015
Eğitim Teknolojisi Alanında Yürütülen Açımlayıcı Faktör Analizi Çalışmalarında Yapılan Yaygın Raporlama Hataları
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.227
Fatih Projesi üzerine yapılan akademik çalışmaların içerik analizi
8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.12
Öğretmenler İçin Teknoloji Kabul Ölçeği: T-Tam
6rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012
Development and Validation of an Internet Use Attitude Scale With The Explanatory and Confirmatory Factor Analysis
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009
Eğitici Bilgisayar Formatör Öğretmenlerinin Profilleri ve Bilişim Teknolojilerinin Okullarda Etkin Kullanımıyla İlgili Görüşleri Trabzon İli Örneği
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009
An Investigation Of Student Teachers Development Through Instructional Movie Design in Windows Movie Maker
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Dosya Yönetimi
Bilişim Teknolojileri: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Servet Bayram, Gonca Kızılkaya Cumaoğlu, İlknur Kuşbeyzi Aybar, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.105-120, 2020
Diğer Yazılımlar-3. Parti Yazılımlar
Bilişim Teknolojileri: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram S., Kızılkaya Cumaoğlu G., Kuşbeyzi Aybar İ, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, ss.121-139, 2020
Yardımcı Programlar (Üçüncü Parti Yazılımları)
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram S., Kızılkaya Cumaoğlu G., Kuşbeyzi Aybar İ,, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.121-139, 2020
Eğitimde Çoklu Ortam Materyallerinin Kullanımı
Öğretim Teknolojileri, Türel Yalın Kılıç, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.317-335, 2019
Motivastonel Tasarımı Destekleyen Araçlar
Öğrenme ve Performans İçin Motivasyonel Tasarım, Türel, Yalın Kılıç, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.357-392, 2019
Veri Sunumu
Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.257-290, 2018
Post-Truth (Hakikat Sonrası): Hakikatın Yalana Karşı Mücadelesi
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket AKKOYUNLU, Aytekin İŞMAN, Hatice Ferhan ODABAŞI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.459-470, 2018
Sunu Programı
Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.257-290, 2018
Veri Sunumu
Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.257-290, 2018
Post-Truth (Hakikat Sonrası): Hakikatın Yalana Karşı Mücadelesi
Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Buket AKKOYUNLU, Aytekin İŞMAN, Hatice Ferhan ODABAŞI, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.459-470, 2018
Kelime İşlem Programları
Bilişim Teknolojileri, Kert, Serhat Bahadır, Editör, Nobel Yayın Dağıtım Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-185, 2018
Kelime İşlem Programları
Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editör, Nobel Yayın Dağıtım Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-185, 2018
Video İşleme
Çoklu Ortam Uygulamaları, Yüksel GÖKTAŞ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, Erzurum, ss.1-23, 2017
Kategori ve Ders Oluşturma
Moodle 2 İle E-Öğrenme Ders Tasarımı, Şimşek, Ö, Editör, Pegem Akademi Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.112-133, 2015