Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ENHANCING TEACHERS’ WATER LITERACY LEVELS THROUGH ACTION-BASED TRAINING
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.7, sa.16, ss.86-110, 2022 (Hakemli Dergi)
EGS (DNR) Tabanlı Öğretimin Sindirim Süreci ve Sindirim Sistemi ile İlgili Anlama Şekillerinin Geliştirilmesine Etkisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.1356-1390, 2020 (Hakemli Dergi)
Determination of the Factors Affecting High School Students’ Preferences of and Satisfaction with Choosing Biology as an Elective Course
Journal of Science Learning
, cilt.3, sa.2, ss.46-56, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğrencilerinin Su Farkındalığı ve Su Okuryazarlıklarındaki Gelişimin İncelenmesi: Proje Tabanlı Bir Araştırma
journal of research in informal environments
, cilt.3, sa.1, ss.19-45, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının ders materyallerini değerlendirmede belirledikleri ve kullandıkları ölçütlerin incelenmesi [Investigation of the criteria preservice science teachers establish and use to evaluate curriculum materials]
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.18, sa.1, ss.174-212, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının ders materyallerini değerlendirmede belirledikleri ve kullandıkları ölçütlerin incelenmesi
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.174-212, 2017 (Hakemli Dergi)
A new approach in biology teaching: DNR based teaching/ Biyoloji eğitiminde yeni bir yaklaşım: EGS tabanlı öğretim.
Journal of Theory and Practice in Education/ Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.1, ss.261-290, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
SU OKURYAZARLIĞI
Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar II, Karatekin Kadir, Gençtürk Güven Ebru, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.65-96, 2021
Determining the Changes in Water Literacy Understanding of Teachers Brought byAction-Oriented Water Training
Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan Uzel, Editör, SRA Academic Publishing, ss.15-38, 2019