Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Su Okuryazarlığının Geliştirilmesinde Eğitsel Oyunların Önemi

Fifth International Conference on Natural Resources and Environmental Management, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 12 Kasım 2021, ss.1 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Dünyanın damacanası Antarktika hakkında öğrencilerin bilgi ve farkındalıklarının belirlenmesi

3. Uluslararası Su ve Sağlık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2019, ss.647-651 Creative Commons License

Farklı Öğretim Programlarının Su Kazanımları Açısından İncelenmesi

3. Uluslararası Su ve Sağlık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2019, ss.391-393 Creative Commons License

Su Okuryazarlığı

3. Uluslararası Su ve Sağlık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2019, ss.169-172 Creative Commons License

Su okuryazarlığının geliştirilmesinde bir kaynak olarak ProjectWET etkinliklerinin değerlendirilmesi

3. Uluslararası Su ve Sağlık Kongresi, Antalya, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2019, ss.388-390 Creative Commons License

“SU”ya Yönelik Gerçekleştirilen Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerindeki Yansımaları

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018 Creative Commons License

Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden SU

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018 Creative Commons License

Alandışı Fen Öğretmenlerinin Mevcut Durumlarının Bazı Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.70 Creative Commons License

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yaşam Becerilerine ve Uygulanmasına Yönelik Görüşleri

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.60 Creative Commons License

Sınıf Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Yaşam Becerileri

8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.97 Creative Commons License

Öğrencilerinin Su Kavramı İle İlgili Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.6 Creative Commons License

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Su Kavramına Bakış Açılarının Değerlendirilmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.173 Creative Commons License

İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Programının Çevre Okuryazarlığı Alt Boyutları Açısından İncelenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.27 Creative Commons License

Ortaöğretim Öğrencilerinin Ders Seçimlerini Etkileyen Faktörler

Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, ss.48 Creative Commons License

İlköğretim Öğrencilerinin Ödev Hazırlama Yönelimlerinin Akademik Başarıya Etkisi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.67 Creative Commons License

Sınıf Öğretmen Adaylarının Osmoz Kavramı ile İlgili Anlamaları

11. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1-8 Creative Commons License

The Prospective Primary Teachers' Laboratory Images and Integration of Technology to theLaboratories

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.1-7 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Kanıt Şemaları

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1-5 Creative Commons License

Secondary School Teachers' and Student's Views of Leadership Competencies of Headteachers: A Case of Trabzon?

23. Comperative Education Society in Europe, Athens, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.1-11 Creative Commons License

Teachers? Views on the Effectiveness of In-service Courses on the New Curriculum?

23. Comperative Education Society in Europe, Athens, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.1-9 Creative Commons License

?Student Teachers? Views of and Attitudes Towars Computer Based Teaching (CBT)

8. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.1-6 Creative Commons License

Kitap & Kitap Bölümleri

Çevresel Atık Farkındalığı ve Su Okuryazarlığı

İnsan Sağlığında Koruyucu Yaklaşımlar, Yücel Hülya, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.531-546, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

SU OKURYAZARLIĞI

Sosyal Bilgiler İçin Çoklu Okuryazarlıklar II, Karatekin Kadir, Gençtürk Güven Ebru, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.65-96, 2021

Biyoloji-I

Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2020

Bitkisel Organlar ve Yapıları

Biyoloji-I, Sakine Serap Avgın, Nazihan Ursavaş, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.175-201, 2020

Determining the Changes in Water Literacy Understanding of Teachers Brought byAction-Oriented Water Training

Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan Uzel, Editör, SRA Academic Publishing, ss.15-38, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

48

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

19

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları