Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Türkiye' de çay tüketim alışkanlıkları ve kültürler üzerine bir inceleme

Uluslararası Karadeniz Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi 2 Ekim 2022 RİZE, Rize, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2022, ss.1226-1237

Türkiye' de çay tarımının başlangıcında yürütülen halkla ilişkiler faaliyetleri üzerine bir inceleme

11.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi.19-20 Ağustos 2022, ERZURUM, Erzurum, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2022, ss.18-26 Sürdürülebilir Kalkınma

Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği

1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı, İzmir, Türkiye, ss.403

İletişim araçlarından sosyal medya kullanımı ve küresel markaların uygulamaları üzerine bir inceleme

2.Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, ss.721

İletişim Araçlarının Bartın İli turizm sektörüne katkısı

1. Bartın sektörel Kalkınma Sempozyumu, Bartın, Türkiye, cilt.22, sa.5, ss.276

Dünyada çay üretimi, pazarlaması ve Türkiye istatistikleri üzerine bir inceleme

4.Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.27

Reklamların marka imajına katkısı ve Çaykur örneği

Al-Farabi 4.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, ss.1043

Kitap & Kitap Bölümleri

ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör: , Prof. Dr. Sinan Sönmez, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.501-522, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

COVID-19 SÜRECİNİN EKONOMİK VE SEKTÖREL ETKİLERİ

COVID-19 SÜRECİNİN EKONOMİK VE SEKTÖREL ETKİLERİ, Kürşat KARIŞMAZ, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.91-111, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları