Eğitim Bilgileri
2011 - 2016
2011 - 2016Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye
2007 - 2011
2007 - 2011Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye
2003 - 2007
2003 - 2007Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat, Türkiye
Yaptığı Tezler
2016
2016Doktora
E-Tüketim Davranışları Yaklaşımı ile Yaşam Tarzları Üzerine Bir Araştırma: İstanbul Örneği
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama
2011
2011Yüksek Lisans
Siyasi Partilerin Marka Denkliğinin Oy Verme Niyetine Etkisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü , Üretim Yönetimi Ve Pazarlama
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç.Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2017 - 2023
2017 - 2023Dr.Öğr.Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2012 - 2017
2012 - 2017Araştırma Görevlisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorRektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2023 - 2027
2023 - 2027Rektörlük Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rektorluk
2022 - 2024
2022 - 2024Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2021 - 2024
2021 - 2024Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
2021 - 2024
2021 - 2024Enstitü Müdür Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
2021 - 2023
2021 - 2023Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2021 - 2023
2021 - 2023Fakülte Kurulu Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2017 - 2021
2017 - 2021Bölüm Başkan Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2017 - 2020
2017 - 2020Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Sosyal Medya Bağımlılığının Çevrim İçi Satın Alma Kararları Üzerindeki Etkisi: Sosyal Karşılaştırmanın Aracılık Rolü
Çakıroğlu K. I. (Danışman)
N.BAŞ(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Marka Şehri Yaratma Açısından Marka Şehir Boyutlarının Ortaya Çıkarılması Üzerine Bir Araştırma: Rize Örneği
Çakıroğlu K. I. (Danışman)
Z.ARICI(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Seçmen Tercihlerinin Siyasal Pazarlama Karması Açısından Analizi: Rize İlinde Bir Uygulama
Çakıroğlu K. I. (Danışman)
K.ALİ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Mağaza memnuniyeti oluşturmada mağaza atmosferi unsurlarından satış personelinin çekicilik özelliklerinin etkisi üzerine bir araştırma
Çakıroğlu K. I. (Danışman)
Ö.GÜZEL(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Katılım bankacılığı ve ticari bankacılık reklamlarında kullanılan mesajların satın alma niyeti ve tutum açısından değerlendirilmesi üzerine bir araştırma
Çakıroğlu K. I. (Danışman)
G.YİĞİT(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Mağaza Markalarına Yönelik Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Sistematik Bir Literatür İncelemesi
Çakıroğlu K. I.
FISCAOECONOMIA , cilt.7, sa.1, ss.694-723, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Çay İçecek Pazarında Tüketim Alışkanlıklarının İçerik Analizi ve Metin Madenciliği ile Değerlendirilmesi
Çakıroğlu K. I., Kartal B., Öztürk A., Sert M. F.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi , cilt.57, sa.4, ss.3109-3136, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Sürdürülebilir Pazarlama Yaklaşımıyla Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Boyutları Açısından İşletmelerin Sektörel Bazda Öne Çıkan Faaliyetlerine İlişkin Bir Uygulama
Çakıroğlu K. I., Öztek M. Y., Pirtini S.
Journal of research in business (online) , cilt.7, sa.2, ss.421-458, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Pazarlama Yönetimi Açısından Yaşam Tarzı Araştırmalarının Sistematik İncelemesi Üzerine Bir İçerik Analizi
Çakıroğlu K. I., Çengel Ö., Pirtini S.
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.20, sa.40, ss.260-286, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Mağaza Kişiliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlamasının Geçerlilik ve Güvenirliği
Çakıroğlu K. I., Öztürk A.
Business and Management Studies: An International Journal , cilt.8, sa.5, ss.4273-4299, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Covid-19 Sürecinde İşletmelerde Kurumsal Yönetim ve Sosyal Sorumluluk Stratejilerinin Yeniden Yapılandırılması Üzerine Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım
Çengel Ö., Pirtini S., Çakıroğlu K. I.
İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi / Turkish Journal of Entrepreneurship , cilt.4, sa.7, ss.1-21, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Covid-19 Sürecinde Ve Post-Pandemi Döneminde Yaşam Tarzı Açısından Tüketici Davranışlarının Değişen Eğilimi Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
Çakıroğlu K. I., Pirtini S., Çengel Ö.
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.19, sa.37, ss.81-103, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Impact of Mall Attractiveness on Mall Patronage Intention: The Mediating Effect of Mall Personality
Çengel Ö., Çakıroğlu I.
International Journal of Commerce and Finance , cilt.6, ss.204-226, 2020 (Hakemli Dergi)
2017
2017Do Store Brands have a Personality?
Çakıroğlu K. I.
International Journal of Business and Management Studies , cilt.6, sa.2, ss.457-466, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2023
2023Etmen Tabanlı Benzetim ile Türkiye'de Çay Pazarının Geleceği
Sert M. F., Kartal B., Çakıroğlu K. I., Öztürk A.
42. Yöneylem Araştırması Endüstri Mühendisliği Ulusal Kongresi (YAEM2023 Kongresi), Gaziantep, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2023, ss.87-88
2023
2023Sales Personnel Characteristics in a Retail Store: The Effects on in-Store Emotions, Attitude towards Store, and Store Satisfaction
Güzel Ö., Çakıroğlu K. I.
14th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences, Buenos Aires, Arjantin, 16 - 18 Mart 2023, ss.1
2022
2022A Systematic Literature Review on The Factors Affecting Consumers’ Purchase Intentions for The Store Brands
Çakıroğlu K. I.
International Conference on Global Practice of Multidiciplinary Scientific Studies Dedicated to the 100th Anniversary of "Georgian Technical University - GTU", Tbilisi, Gürcistan, 24 - 26 Haziran 2022, ss.1
2022
2022A Qualitative Research on Tea Culture in Turkey From a Consumer Perspective
Çakıroğlu K. I., Kartal B., Öztürk A., Sert M. F.
INTERNATIONAL TEA CONGRESS "industrial, cultural and economic dimensions", Lankaran, Azerbaycan, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.50-51
2016
2016Georgia’s Place in Turkish Tourism from Seasonal Perspective
ÇAKIROĞLU K. I.
Batumi Art State Teaching University Students International Conference, 5 - 06 Mayıs 2016
2013
2013Yaşam Tarzı İle Perakende Markası Tercihi Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
USTAAHMETOĞLU E., ÇAKIROĞLU K. I.
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.135-144
Kitap & Kitap Bölümleri
2023
2023Blok Zinciri Teknolojisi Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım
Çakıroğlu K. I.
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2023
2023
2023Luxury Consumption Behavior
Çakıroğlu K. I.
Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies– Volume VI , Assoc. Prof. Adil AKINCI, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.395-406, 2023
2023
2023Perakendecilik ve Bütüncül-Kanal Pazarlama
Çakıroğlu K. I.
Pazarlama, Prof.Dr.F. Müge Arslan &,Doç.Dr. Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.327-347, 2023
2023
2023Tüketicilerin Boş Zaman Tüketimi
Çakıroğlu K. I.
Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar, Gümüş,Cemal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.99-116, 2023
2022
2022Dijital Pazarlamada Blok Zinciri Teknolojisi: Güncel Eğilimler ve Ortaya Çıkan Konular
Çakıroğlu K. I.
Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar, Dr.Öğr.Üyesi Emrah Sıtkı Yılmaz, Editör, Orion Akademi, Ankara, ss.80-101, 2022
2020
2020Customer Experience Management in Omnichannel Retailing
Çakıroğlu K. I., Çengel Ö.
Managing Customer Experience in an Omnichannel World, Taşkın Dirsehan, Editör, Emerald Ink Publishing, Bradford, ss.97-113, 2020
2019
2019Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi’nde Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilere İlişkin Öğrenci Kalite Memnuniyetine Yönelik Nicel Araştırma
Kartal B., Çakıroğlu K. I.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Memnuniyet Araştırması, KARTAL,B., Editör, RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Rize, ss.101-154, 2019
2019
2019Müşteri Her Zaman Haklı Mıdır? Uygunsuz (Anormal / Sapkın) Tüketici Davranışları
Çakıroğlu K. I.
Tüketimin 1001 Hali-Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar, Remzi Altunışık, Editör, Beta Books , İstanbul, ss.269-286, 2019
2019
2019Uluslararası Öğrencilerin Üniversiteye İlişkin Memnuniyet Düzeylerinin Anlaşılmasına Yönelik Nitel Bir Araştırma
ÇAKIROĞLU K. I., BEKTAŞ M.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Memnuniyet Araştırması, Burcu Kartal, Editör, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Yayınları, Rize, ss.223-278, 2019
2018
2018Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak
ÇAKIROĞLU K. I.
Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım, Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.168-190, 2018
2018
2018Yer Seçimi
ÇAKIROĞLU K. I.
Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım, Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.244-262, 2018
2017
2017E-Tüketim Bakış Açısı ile Yaşam Tarzları
Cakiroglu K. İ.
Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 2017
2017
2017Rize İlinin Üniversite Algısı ve Beklentilerine Yönelik Nitel Bir Araştırma
Karataş Z., Çakıroğlu K. I., Bektaş M.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Öğrenci ve Akademisyenleri ile Rize Halkının Karşılıklı Algı ve Beklentileri, Saklı,Ali Rıza, Editör, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Yayınları, Rize, ss.157-261, 2017
2017
2017Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Öğrenci ve Akademisyenleri ile Rize Halkının Karşılıklı Algı ve Beklentilerine Dair Genel Sonuç ve Öneriler
Çakıroğlu K. I., Bektaş M.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Öğrenci ve Akademisyenleri ile Rize Halkının Karşılıklı Algı ve Beklentileri, Ali Rıza SAKLI, Editör, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Yayınları, Rize, ss.369-379, 2017
Desteklenen Projeler
2020 - 2023
2020 - 2023Türkiye Çay Pazarında Tüketicilerin Çaya Yönelik Tutumu ve Çayın Algılanan Kalitesinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ÇAKIROĞLU K. I. (Yürütücü), ÖZTÜRK A., KARTAL B., SERT M. F.
2018 - 2020
2018 - 2020Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesinde Eğitim Gören Uluslararası Öğrencilerin Üniversiteye Bakış Açıları Memnuniyet Düzeylerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma Projesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KARTAL B. (Yürütücü), ÖZTÜRK A., SERT M. F., TUZCU Ö., ALTUNALAN Ö., Yılmaz İ., et al.
2015 - 2017
2015 - 2017Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Öğrencileri ve Akademik Personelinin Şehir Algıları ve Beklentileri ile Rize İlinin Üniversite Algısı ve Beklentileri Araştırma Projesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
SAKLI A. R. (Yürütücü), ŞENGÜL AVŞAR A., BEKTAŞ M., EROĞLU B., AKDOĞAR H. T., TOPTAN M., et al.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - 2024
2021 - 2024Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editör
2010 - 2012
2010 - 2012ÖNERİ
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Hakemlikler
Mart 2022
Mart 2022TESAM AKADEMİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2021
Nisan 2021Research in agricultural sciences
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021SÜLEYMAN DEMIREL ÜNIVERSITESI VIZYONER DERGISI
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2019
Aralık 2019Uluslararası Ekonomi İşletme ve Politika Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2019
Mart 2019American Marketing Association
Bildiri (Tam Metin)
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Şubat-2023
Şubat 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Temmuz-2021
Temmuz 2021