Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Tarımsal Üretimin Emisyona Etkisi İhracat Pazarlaması İçin Bir Tehdit Mi? Türkiye’nin Ülkeler Arası Karşılaştırmalı Analizi

5. International Anatolian Scientific Research Congress, Hakkari, Türkiye, 21 - 23 Temmuz 2023, cilt.1, ss.235-244

Meyve Ve Sebzelerde Pestisit Kullanımının İhracat Pazarlamasına Etkisi: Ülkelerin Karşılaştırılması

Avrasya 8th International Conference on Social Sciences, Tiflis, Gürcistan, 14 - 16 Temmuz 2023, cilt.1, ss.135-152

Tedarik Zinciri Emisyonlarının İhracat Pazarlamasına Etkisi. Tarımsal Gıda Sektörü Ülkeler Arası Karşılaştırmalı Analizi

Munzur 5th International Conference on Social Sciences, Tunceli, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2023, cilt.1, ss.66-77

Siyasi İlgilenimin Seçmenin Doğru Karar Vermede Kendine Olan Güvenine Etkisi: Oy Vermeye Yönelik Tutumunun Aracılık Görevi

Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 02 Aralık 2022, cilt.5, ss.146-152

Genç Bireylerde Organik Gıdaların Satın Alma Niyetinde Algılanan Faydanın Ilımlaştırıcı ve Tutumun Aracılık Etkisi

Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 02 Aralık 2022, cilt.5, ss.140-145

Retro Turizm Faaliyetlerinin Artvin İlinde Uygulanabilirliği Üzerine Bir Durum Analizi

International Congress on Ecology, Economy, and Regional Development (ECOSUS), Artvin, Türkiye, 09 Haziran 2022

Sağlık Kararları ve Organik Gıdaya Yönelik Tutum. Genç Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma

International Congress on Ecology, Economy, and Regional Development (ECOSUS), Artvin, Türkiye, 09 Haziran 2022

Seçmenler Sosyo-Psikolojik Davranışa Göre Oy Verirler mi? Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma

18. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2020

Production Management Export Relationship: A Study on Olive Oil Statistics

IV. International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS – 2020), Türkiye, 22 - 24 Ekim 2020, ss.464

Piliç Etine Yönelik Tutum. Genç Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma

17. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.154

Pazar yönelimi girişimcilik niyetinde etkili midir? Üniversiteliler üzerine bir alan çalışması

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019

Özel Markalı Bakliyatta Tüketici Tutumunu Ne Etkiler? İndirim Mağazaları Üzerine Bir Araştırma

Uluslararası Sosyal Bilimlerde Yeni Yaklaşımlar Ve Eğilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 8 - 09 Kasım 2018, ss.70-71

Akreditifli Ödeme. Ayçiçekyağı İhracatı Vaka İncelemesi

Uluslararası Sosyal Bilimlerde Yeni Yaklaşımlar Ve Eğilimler Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 8 - 09 Kasım 2018

Genç Tüketiciler İçin Kot Pantolon Niteliklerinin Önemi

International Conference on Emprical Economics and Social Science (ICEESS’ 18), BANDIRMA, 27 - 28 Haziran 2018, ss.472

Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Niyetini Ne Etkiler? Doğu Karadeniz Bölgesinde Bir Araştırma

International Conference on Emprical Economics and Social Science (ICEESS’ 18), Bandırma, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018, ss.508

İhracatta Akreditifli Ödeme: Bal Sektörü Üzerine Bir Vaka Analizi

International Conference on Emprical Economics and Social Science (ICEESS’ 18), Bandırma, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2018, ss.501

Consumer Preference for Olive Oil Attributes: An Exploratory Study with Conjoint Analysis

CUDES 20187. International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 19 Nisan 2018 - 21 Nisan 2108

The Effect of Enterprise Location on Export Performance: A Research on Turkish SMEs.

UMTEB - 2017 1st International Congress on Vocational and Technical Sciences, Batumi, Gürcistan, 8 - 10 Nisan 2017, ss.68

Sucuk Tercihinde Hangi Nitelikler Önceliklidir? Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma

2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, ss.72-73

Tüketicilerin Zeytinyağı Niteliklerindeki Tercihleri: Konjoint Analizi ile Keşifsel Bir Araştırma

2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, ss.70-71

The Effects of the Antecedents on Export Performance A Study on Turkish Olive Oil

XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, ROMA, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016

The Effects of Brand Crisison Turkish Consumers Green Purchase Intentions

5th World Conference on Business, Economics and Management, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

Markaya olan tutumun geliştirilmesinde logo ve elemanları arasındaki ilişkinin incelenmesi

Quo Vadis Sosyal Bilimler: Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Hopa ARTVİN, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, ss.1221-1248

Kitap & Kitap Bölümleri

Carbon Emissions of Agrifood Systems and Exports: Analysis of Türkiye’s Per Capita Emissions

Empirical and Theoretical Studies in Economics and Finance, Yamak Rahmi, Tanrıöver Banu, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.109-124, 2023

The Evaluation of the Generation Z Responses to Message Sidedness of Junk Food Ads: The Role of Health Consciousness, Persuasiveness, and Scepticism.

Interpretive Research: Economics and Administration Sciences, Özker Ahmet Niyazi, Atukalp Esra, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.147-170, 2022

Uluslararası Pazarlama Kapsamında Dış Ticaret Yönü ile Artvin

Artvin'in Ekonomik Yapısı, Berberoğlu,Murat, Şimşek Orhan, Uzun Uğur, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.171-188, 2022

Organic Tea Purchase Intention among Young People: The Theory of Planned Behavior Approach

Research on Economics and Administration and Social Sciences, Demir Nesrin, Sansar Fatih, Editör, Livre De Lyon, Lyon, ss.143-164, 2022

Coğrafi İşaretli Ürünlerin İçerik Markalama Stratejisi Bağlamında Kullanımına Yönelik Bir Araştırma

İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.417-435, 2021

The Antecedents of Operational Performance in Tea Sector: A Quantitative Research of ISO 9000 Standards

Theory and Research in Social, Human and Administrative Sciences, Sarıkaya Erdem, Editör, Gece Publishing, Ankara, ss.39-56, 2020

Attitude of Young Consumers towards the Online Retailer

Research Reviews in Social, Human and Administrative Sciences, , Editör, Gece Kitaplığı, ss.103-116, 2019

Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması

Stratejik Marka Yönetim: Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi (Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity), Aykan Candemir, Editör, Nobel Kitap, ss.231-262, 2019

What Impacts the Consumer Attitude towards Private Label Pulses? A Research on Discount Stores

A Critical Review of Social Sciences: Contemporary Issues, Sarıipek, D.B., Yenihan, B., Franca, V., Editör, Frontpage Publications Limited, UK, Londrina, ss.36-52, 2019

Bir Marka Sermayesi Ölçümü ve Yönetim Sistemi Geliştirmek

Stratejik Marka Yönetim: Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi (Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity), Aykan Candemir, Editör, Nobel Kitap, ss.263-295, 2019

The Facts of Letter of Credit Payment in Export Marketing: Sunflower Oil Case Study

A Critical Review of Social Sciences: Contemporary Issues, Sarıipek, D.B., Yenihan, B., Franca, V., Editör, Frontpage Publications Limited, UK, Londrina, ss.55-65, 2019

Consumer Preference for Olive Oil Attributes: An Exploratory Study with Conjoint Analysis

Current Debates in Business Studies, Candan F. Burcu, Kapucu Hakan, Editör, IJOPEC Publication Limited, Londrina, ss.93-108, 2018

The Effects of the Antecedents on Export Performance: A Study on Turkish Olive Oil

Recent Studies in Economics, Hasan Arslan/ Mehmet Ali İçbay/ Rasim Yılmaz/ Günther Löschnigg, Editör, E-BWN, Bialystok, ss.223-233, 2017

Hizmetlerin Fiyatlandırılması

Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri, Remzi Altunışık, Editör, BETA, İstanbul, ss.289-318, 2015

Metrikler

Yayın

68