SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fizik Dersi Öğretim programına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Milli Eğitim
, cilt.201, ss.215-235, 2014 (SCI-Expanded)
GEMS Tabanlı Etkinliklerle Desteklenen Proje Yaklaşımının Okul Öncesi Eğitimde Kavramsal Gelişime Etkisi
TURKISH STUDIES
, cilt.8, sa.9, ss.2375-2399, 2013 (SSCI)
Fen ve teknoloji dersinde akademik başarının yordayıcısı olarak öz düzenleyici öğrenme stratejileri
TURKISH STUDIES
, cilt.8, sa.3, ss.567-582, 2013 (SSCI)
Arkadaş Baskısını Belirleme Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerlik Ve Güvenirliği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.295-318, 2012 (SSCI)
Lisansüstü öğrencilerin araştırma öz-yeterlik inançları ve bilgisayar tutumları
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.127-145, 2010 (SSCI)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi yeterliklerinin Belirlenmesi: Rize Üniversitesi Örneği
Milli Eğitim
, cilt.38, sa.183, ss.202-218, 2009 (SCI-Expanded)
Measurement of K shell fluorescence cross-section of Ca and K compounds
JOURNAL OF QUANTITATIVE SPECTROSCOPY & RADIATIVE TRANSFER
, cilt.103, sa.2, ss.275-280, 2007 (SCI-Expanded)
Lise Fizik I Ders Kitabının Okunabilirliği ve Hedef Yaş Düzeyine Uygunluğu
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.14, sa.2, 2006 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Education for Sustainable Development in Primary School: Improvement of Students’ Ecocriticism Skills
Journal of Education in Science, Environment and Health
, cilt.5, sa.2, ss.178-191, 2019 (Hakemli Dergi)
Etkinlik Temelli Bir Hizmetiçi Eğitim Uygulamasi: Gems Yaklaşımına Dayalı Öğretim Tasarımı Becerilerinin Geliştirilmesi
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.11, sa.22, ss.67-85, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Görüşleri
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE
, cilt.7, sa.7, ss.611-624, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Görüşleri
SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
, cilt.7, sa.3, ss.611-624, 2017 (Hakemli Dergi)
Etkinlik Temelli Bir Hizmetiçi Eğitim Uygulaması: Gems Yaklaşımına Dayalı Öğretim Tasarımı Becerilerinin Geliştirilmesi
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.11, sa.11, ss.67-85, 2017 (Hakemli Dergi)
Pre-Service Teachers’ Attitudes Towards Nuclear Energy And The Effect Of Fukushima Nuclear Disaster On Their Attitudes
The International Journal of Social Sciences and Humanities Invention
, cilt.2, sa.11, ss.1669-1678, 2015 (Hakemli Dergi)
Isı ve Sıcaklık Konularının Ögretiminde Öz Düzenleyici Ögrenme Yönteminin Kavramsal Basarıya Etkisi
Egitim ve Ögretim Arastırmaları Dergisi-Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.4, sa.2, ss.119-132, 2015 (Hakemli Dergi)
The Real Life Application of Pulleys in a Competitive Environment
Teaching Science
, cilt.61, sa.1, ss.18-26, 2015 (Hakemli Dergi)
Science Teachers’ Expectatitons from Parents: To What Degree Do Parents Think They Satisfy Such Expectations?
The New Educational Review
, cilt.37, sa.1, ss.202-214, 2014 (Scopus)
Aktif Öğrenmeye Dayalı Bir Yaz Bilim Kampının Öğrenciler Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.1, ss.1343-1406, 2013 (Hakemli Dergi)
Fizik Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Turkish Journal of Education (TURJE)
, cilt.1, sa.2, ss.67-79, 2012 (Hakemli Dergi)
Arkadaş Baskısını Belirleme Ölçeği Geliştirilmesi Geçerlilik ve Güvenirliği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.305-328, 2012 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim 9. Sınıf Enerji Ünitesine Yönelik Kavramsal Başarı Testi Geliştirilmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.118-134, 2011 (Hakemli Dergi)
Postgraduate students research self efficacy beliefs and computer attitudes
Gaziantep University-Journal of Social Sciences
, cilt.9, sa.1, ss.127-145, 2010 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının fen bilimlerine yönelik tutumları ve mantıksal düşünme becerileri
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.4, sa.1, ss.102-117, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye
Sosyal Bilgiler, Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Öğretim Tasarımlarının Değerlendirilmesi
8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.115-116
Öğretmenlerin Disiplinlerarası Öğretim Tasarımı Becerilerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019
Öğretmenlerin Sosyobilimsel Konulardaki Kavram Karikatürleri İle Argümantasyon Temelli Yürüttükleri Diyalojik Tartışmaların Değerlendirilmesi
II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.126
ÖĞRETMENLERİN SOSYOBİLİMSEL KONULARDAKİ KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE ARGÜMANTASYON TEMELLİ YÜRÜTTÜKLERİ DİYALOJİK TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.126
ÖĞRETMENLERİN SOSYOBİLİMSEL KONULARDAKİ KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE ARGÜMANTASYON TEMELLİ YÜRÜTTÜKLERİ DİYALOJİK TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.126
Doğa Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
An Iplementation of STEM Education in the Context Of Astronomy: Reflections from a Project On Modelling With Robots
International Conference on Mathematics and Mathematics Educations, 27 - 29 Haziran 2018
YÜKSEKÖĞRETİMDE TERS-YÜZ SINIF ÖĞRETİM MODELİYLE ÖĞRETİMİN KAVRAMSAL GELİŞİME ETKİSİ
International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli İle Gerçekleştirilen Uygulamalarla İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet Kavramını Anlamlandırmaları
IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Tutumları ve Etkili Değişkenler
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Tutumları ve Etkili Değişkenler
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN FARKLI OYUNLARI OYNAMALARIYLA İLİŞKİSİ
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Perceptions Of Students About Some Local Socio-scientific Issues(Öğrencilerin Bazı Yerel Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Algıları)
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Öğrencilerin Bazı Yerel Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Algıları
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1
FEN BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DİSİPLİNLERARASI İLİŞKİLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.183
FEN BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ DİSİPLİNLERARASI İLİŞKİLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.183
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Uygulanan Disiplinlerarası Etkinliklerin İlkokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
3. International Conference on Primary Education, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015
Ortaokul Öğrencilerinin Sürtünme ve Sürtünme Kuvveti Konusundaki Kavramsal Anlamalarının ve Zihinsel Modellerinin İncelenmesi
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.203
Ilkokul ikinci sınıf ögrencilerinin dünya ve uzay kavramlarına yönelik zihinsel modelleri ve imajları
XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2015
Gems Tabanlı Yenilikçi Öğretim Uygulamaları” Projesinden Yansımalar
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.50-51
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bir Bilim Kampından Yansımalar: Gizemli Dünyanın Eğlenceli Keşfi Yaz Bilim Kampı
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bir Bilim Kampından Yansımalar: Gizemli Dünyanın Eğlenceli Keşfi Yaz Bilim Kampı-II
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.50-51
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Sahip Oldukları Kişisel ve Mesleki Nitelikler Konusundaki Algılarının İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
The Effect Of Learning Environment Suitable For 5E Model With Dynamic Geometry Software Cabri on Learning Levels
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.829-834
Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.98-102
Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Ocak 2008
Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Ocak 2008
Matematik Öğretimi Dersinde Kazandırılan Bazı Davranışların Değerlendirilmesi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.3, sa.1, ss.1330-1335
Kitap & Kitap Bölümleri
Ses
Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları: Tespiti ve Giderilmesi, Canan Laçin Şimşek, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.295-328, 2019
Fen Bilimleri Öğretiminin Temelleri ve Öğretim Programları
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, Tekbıyık, A ve Çakmakçı, G., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2018
Fen Bilimleri Eğitiminde Bilimsel Okuryazarlığın Değerlendirilmesi: PISA Ve TIMSSUygulamaları
Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, Tekbıyık, A ve Çakmakçı, G., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.395-414, 2018
Ortaokul 5. Sınıf Fen Bİlimleri
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2017
İlkokul Fen Bilimleri 3. Sınıf Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2017