Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmenlerin Disiplinlerarası Öğretim Tasarımı Becerilerinin Değerlendirilmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Doğa Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

YÜKSEKÖĞRETİMDE TERS-YÜZ SINIF ÖĞRETİM MODELİYLE ÖĞRETİMİN KAVRAMSAL GELİŞİME ETKİSİ

International Conference on Quality in Higher Education, Sakarya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2017

Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Tutumları ve Etkili Değişkenler

VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Tutumları ve Etkili Değişkenler

VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN FARKLI OYUNLARI OYNAMALARIYLA İLİŞKİSİ

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Öğrencilerin Bazı Yerel Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Algıları

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1

Öğrencilerin Bazı Yerel Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Algıları

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Ilkokul ikinci sınıf ögrencilerinin dünya ve uzay kavramlarına yönelik zihinsel modelleri ve imajları

XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Ögretmenligi Egitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 7 - 10 Mayıs 2015

Gems Tabanlı Yenilikçi Öğretim Uygulamaları” Projesinden Yansımalar

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.50-51

The Effect Of Learning Environment Suitable For 5E Model With Dynamic Geometry Software Cabri on Learning Levels

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.829-834

Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.98-102

Matematik Öğretimi Dersinde Kazandırılan Bazı Davranışların Değerlendirilmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.3, sa.1, ss.1330-1335

Kitap & Kitap Bölümleri

Ses

Fen Öğretiminde Kavram Yanılgıları: Tespiti ve Giderilmesi, Canan Laçin Şimşek, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.295-328, 2019

Dalgalar

Fizik 3, Orhan Karamustafaoğlu, Mustafa Yılmazlar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.101-133, 2019

Fen Bilimleri Öğretiminin Temelleri ve Öğretim Programları

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, Tekbıyık, A ve Çakmakçı, G., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-16, 2018

Fen Bilimleri Eğitiminde Bilimsel Okuryazarlığın Değerlendirilmesi: PISA Ve TIMSSUygulamaları

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri, Tekbıyık, A ve Çakmakçı, G., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.395-414, 2018

Ortaokul 5. Sınıf Fen Bİlimleri

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2017

İlkokul Fen Bilimleri 3. Sınıf Ders Kitabı

Milli Eğitim Bakanlığı, Ankara, 2017

FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNE DEĞERLER EĞİTİMİNİN ENTEGRASYONU ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Küreselleşen Dünyada Eğitim, Demirel, A., Dinçer, S., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.129-138, 2017 Creative Commons License

GEMS TABANLI ETKİNLİKLERLE ÖĞRENME-ÖĞRETME YAKLAŞIMI

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-III, Ekici, G., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.178-208, 2015

Metrikler

Yayın

84

Atıf (WoS)

49

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

39

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

14

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları