M. K. KURTULDU And M. SARIKAYA, "Piyano Eğitiminde Yeni Teknik Öğretiminde Farklı Örneklerle Yinelenmiş Anlamlandırma Stratejilerinin Etkisi," EPDAD 2.Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , 2018
KURTULDU, M. K. And SARIKAYA, M. 2018. Piyano Eğitiminde Yeni Teknik Öğretiminde Farklı Örneklerle Yinelenmiş Anlamlandırma Stratejilerinin Etkisi. EPDAD 2.Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi .
KURTULDU, M. K., & SARIKAYA, M., (2018). Piyano Eğitiminde Yeni Teknik Öğretiminde Farklı Örneklerle Yinelenmiş Anlamlandırma Stratejilerinin Etkisi . EPDAD 2.Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi
KURTULDU, MEHMET, And MUSTAFA SARIKAYA. "Piyano Eğitiminde Yeni Teknik Öğretiminde Farklı Örneklerle Yinelenmiş Anlamlandırma Stratejilerinin Etkisi," EPDAD 2.Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 2018
KURTULDU, MEHMET K. And SARIKAYA, MUSTAFA. "Piyano Eğitiminde Yeni Teknik Öğretiminde Farklı Örneklerle Yinelenmiş Anlamlandırma Stratejilerinin Etkisi." EPDAD 2.Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , 2018
KURTULDU, M. K. And SARIKAYA, M. (2018) . "Piyano Eğitiminde Yeni Teknik Öğretiminde Farklı Örneklerle Yinelenmiş Anlamlandırma Stratejilerinin Etkisi." EPDAD 2.Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET KAYHAN KURTULDU And author={MUSTAFA SARIKAYA}, title={Piyano Eğitiminde Yeni Teknik Öğretiminde Farklı Örneklerle Yinelenmiş Anlamlandırma Stratejilerinin Etkisi}, congress name={EPDAD 2.Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi}, city={}, country={}, year={2018}}