Y. BAKİ, "6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Türkçe Dersine İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisinde Cinsiyetin Rolü: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi," ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.238-259, 2018
BAKİ, Y. 2018. 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Türkçe Dersine İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisinde Cinsiyetin Rolü: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi. ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1 , 238-259.
BAKİ, Y., (2018). 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Türkçe Dersine İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisinde Cinsiyetin Rolü: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi. ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1, 238-259.
BAKİ, YASEMİN. "6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Türkçe Dersine İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisinde Cinsiyetin Rolü: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi," ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1, 238-259, 2018
BAKİ, YASEMİN. "6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Türkçe Dersine İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisinde Cinsiyetin Rolü: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi." ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.238-259, 2018
BAKİ, Y. (2018) . "6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Türkçe Dersine İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisinde Cinsiyetin Rolü: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi." ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , vol.6, no.1, pp.238-259.
@article{article, author={YASEMİN BAKİ}, title={6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Türkçe Dersine İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisinde Cinsiyetin Rolü: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi}, journal={ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ}, year=2018, pages={238-259} }