İ. T. TOKLU And A. TUYGUN TOKLU, "Ürün Adı Değişimi ile Yapılan Yeniden Markalamaya Tüketici Tepkisi: Pirina Yağı Üzerine Bir Araştırma - Consumer Response to Rebranding through Product Name Change: A Research on Olive Pomace Oil," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, pp.91-107, 2017
TOKLU, İ. T. And TUYGUN TOKLU, A. 2017. Ürün Adı Değişimi ile Yapılan Yeniden Markalamaya Tüketici Tepkisi: Pirina Yağı Üzerine Bir Araştırma - Consumer Response to Rebranding through Product Name Change: A Research on Olive Pomace Oil. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4 , 91-107.
TOKLU, İ. T., & TUYGUN TOKLU, A., (2017). Ürün Adı Değişimi ile Yapılan Yeniden Markalamaya Tüketici Tepkisi: Pirina Yağı Üzerine Bir Araştırma - Consumer Response to Rebranding through Product Name Change: A Research on Olive Pomace Oil. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, 91-107.
TOKLU, İSMAİL, And ARZU TUYGUN TOKLU. "Ürün Adı Değişimi ile Yapılan Yeniden Markalamaya Tüketici Tepkisi: Pirina Yağı Üzerine Bir Araştırma - Consumer Response to Rebranding through Product Name Change: A Research on Olive Pomace Oil," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, 91-107, 2017
TOKLU, İSMAİL T. And TUYGUN TOKLU, ARZU T. . "Ürün Adı Değişimi ile Yapılan Yeniden Markalamaya Tüketici Tepkisi: Pirina Yağı Üzerine Bir Araştırma - Consumer Response to Rebranding through Product Name Change: A Research on Olive Pomace Oil." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, pp.91-107, 2017
TOKLU, İ. T. And TUYGUN TOKLU, A. (2017) . "Ürün Adı Değişimi ile Yapılan Yeniden Markalamaya Tüketici Tepkisi: Pirina Yağı Üzerine Bir Araştırma - Consumer Response to Rebranding through Product Name Change: A Research on Olive Pomace Oil." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, no.4, pp.91-107.
@article{article, author={İSMAİL TAMER TOKLU And author={ARZU TUYGUN TOKLU}, title={Ürün Adı Değişimi ile Yapılan Yeniden Markalamaya Tüketici Tepkisi: Pirina Yağı Üzerine Bir Araştırma - Consumer Response to Rebranding through Product Name Change: A Research on Olive Pomace Oil}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={91-107} }